برگزاری یادواره شهدا در سیریک
سیریک – به مناسبت هفته دفاع مقدس ششمین یادواره شهدای گمنام و شهدای شهرستان سیریک با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، و مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آذینی، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ازحضور پررنگ مردم شهید پرور و عالم خیز سیریک در برنامههای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکر کرد و افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر چرا نسبت به وضعیتی که در غزه در حال روی دادن است، فریاد نمیزنند؟ مگر صدای ضجههای مادران مظلوم فرزند از دست داده و نوزادان معصوم بدون مادر در سرزمین غزه به گوش شان نرسیده که فریاد نمیزنند
خبرنگار/مختار رحیمی





