اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در گلوگاه تنگه هرمز، ساحل شهر سیریک
سیریک – اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گلوگاه تنگه هرمز،ساحل شهر بندر سیریک
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آذینی سیریک، امروز همزمان با عید سعید غدیر خم و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و به منظور اعلام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جنگ رمضان، با حضور رضا شهیدیان فرماندار شهرستان سیریک، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار،شهردار بندرسیریک،اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان سیریک، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به طول ۱۲ متر و با ارتفاع ۱۸ متر در گلوگاه تنگه هرمز،ساحل شهر بندر سیریک به اهتزاز درآمد
انتهای پیام/ مختار رحیمی
[






