کد خبر:58478 | ۱۰:۴۲:۳۳ - سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدار عمومی مردم با مهندس عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک
عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک افزود: اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاههای اجرایی است.

به گزارش آذینی، فرماندار شهرستان سیریک گفت:* بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است، که امروزه در دستگاههای دولتی مطرح است در واقع، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.

*عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک افزود:* اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاههای اجرایی است.

*وی با بیان اینکه قرآن کریم از انسانهای با ایمان و نیکوکار به بهترین مخلوقات عالم یاد می کنداظهار کرد:* در واقع ارزش وجودی یا کمال هستی انسان، در سنجش و مقایسه با موجودات دیگر مشخص می گردد و اگر انسانها به کمال واقعی خود در سایه اخلاق و رفتار انسانی رسیدند در آن هنگام است که دارای ارزش شده و از موجودات دیگر برتر و والاتر خواهند بود.

*فرماندار شهرستان سیریک تصریح کرد:* اشرف مخلوقات خداوند، وجود مقدس رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) است و وجود مبارکش از نظر حسن خلق در چنان درجه اعلایی قرار گرفته که قرآن کریم، درباره اش می فرماید: إنَّکَ لَعَلی خُلُقٍ عظیم.

*پرتابیان یادآور شد:* اساسا، هر پست و منصبی در اسلام، عنوان مسئولیت، وظیفه و امانت را در بر دارد پس کسانی که منصبی و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچ گاه از مسئولیت خود سوء استفاده ننمایند یا حقوق دیگران را ضایع نسازند همچنین، آنان باید با ناظر دانستن خداوند متعال بر اعمال خود، از اقدام یا رفتار و گفتاری که باعث رنجش یا بی احترامی نسبت به دیگران شود، پرهیز کنند و همیشه خشنودی خداوند و رضایت مردم را مدنظر داشته باشند.

*نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک تصریح کرد:* از مهم ترین ویژگی اخلاقی که مدیران و کارکنان ادارت و سازمان ها باید بدان متّصف باشند، داشتن تقواست برای اینکه در سایه آن، اعمال و گفتار و رفتارشان را به گونه ای قرار می دهند، که باعث رنجش و نارضایتی ارباب رجوع نشود یا با بی احترامی و تندخویی با آنها رفتار نمی کنند و همواره سعی در جلب رضایت الهی و خشنودی مردم دارند.







انتهای پیام/ق

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لینک کوتاه:
http://azini.ir/?p=58478